بازار جهانی
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
بازار جهانی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون

بازارجهانی توسط بازارجهانی
30 فروردین 1403
در سایر اخبار ویژه
0
تمدید فرصت دلبری بیمه‌های زندگی بیمه تعاون
0
اشتراک گذاری
0
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

بیمه تعاون با تمدید دومین جشنواره فروش، فرصت دلبری بیمه‌های زندگی را بار دیگر برای مردم فراهم کرد.

به گزارش بازارجهانی به نقل از پول نیوز، بیمه از اهمیت بسیار زیادی در عرصه‌های گوناگون برخوردار است. بیمه به اندازه‌ای اهمیت دارد که می‌تواند انگیزه فعالیت را به تمامی مردم عنایت کند. امروزه اموال، دارایی، دستاورد‌ها و حتی جان مردم مورد تهدید جدی قرار دارد و می‌تواند وضعیتی به وجود بیاورد که یک فرد پس از گذشت سال‌ها تلاش، از اوج عزت به پایین‌ترین درجه ذلت سقوط کند. کشاورزان در معرض سیل، خشکسالی، سرمازدگی و دیگر بلایای طبیعی قرار دارد. صنعتگران در معرض انواع تهدید‌های عرصه تولید هستند که از آتش سوزی تا مرگ کارگران می‌تواند ضربه‌های مهلکی به کارفرمایان وارد کند. مردم عادی نیز در معرض تهدید‌های روزمره‌ای هستند که می‌تواند بحران بزرگی برای آنان رقم بزند.

پیش بینی آینده با بیمه

البته بخش مهمی از بیمه، شامل اینده نگری می‌شود. مردم در شرایطی که با هیچ مشکلی دست به گریبان نیستند، آینده نامعلومی را پیش رو دارند و نمی‌دانند سرنوشت چه آینده‌ای را برای آنان در نظر گرفته است. اما بیمه برای این موارد نیز چاره اندیشی کرده که در قالب بیمه زندگی تعریف می‌شود. مردم با خرید بیمه زندگی، می‌توانند آینده نامعلوم را مشخص کنند و با پس انداز‌های ناچیز در طول سال‌های زندگی، آینده خود را از همین ابتدا پیش بینی کنند.

معضل بی توجهی به بیمه

با وجود ظرفیت و جایگاهی که بیمه‌ها دارند، شاهد بی توجهی مردم به این فرصت بزرگ هستیم. در حالی که می‌توان با خرید بیمه حوادث، اتفاقات قابل پیش بینی و غیر قابل پیش بینی را مدیریت کرد، نسبت به این مهم بی توجهی می‌شود و کار بجایی می‌رسد که در نتیجه یک آتش سوزی ساده، تمام اموال و دارایی یک خانواده دود می‌شود و در حالی که عمر خانواده سپری شده، برای جمع آوری اثاثیه زندگی و رسیدن به روز قبل، باید همه چیز را از نو آغاز کرد و با افسردگی از دست دادن اموال، به کار و تلاش مضاعف پرداخت.

فرهنگ سازی به اشکال گوناگون

نکته بسیار مهمی که در نهادینه کردن بیمه مطرح می‌شود، فرهنگ سازی است. این واقعیت البته دردناک وجود دارد که نمی‌توان مردم به وادار به خرید بیمه کرد، اما می‌توان با اطلاع رسانی درست، تبیین شرایط و در نظر گرفتن گزینه‌های تشویقی، مردم را نسبت به اهمیت بیمه هوشیار کرد. این مهم باید با ابزار‌های گوناگون مورد تاکید قرار گیرد تا فرهنگ سازی برای استقبال مردم از بیمه صورت پذیرد که یکی از مهمترین آنها، برگزار همایش‌ها و جشنواره هاست.

تمدید دومین جشنواره

بیمه تعاون با درک درست از اهمیت فرهنگسازی، اقدام به برگزاری جشنواره‌های متعدد کرده و، چون بیمه زندگی هنوز در بین مردم جا نیفتاده، جشنواره بیمه زندگی تعاون را در دستور کار قرار داده که اکنون دومین جشنواره برنامه ریزی شده است. به همین دلیل روابط عمومی بیمه تعاون اعلام کرده با توجه به درخواست‌های مکرر شبکه فروش و پیشنهاد مدیریت، و با موافقت مدیر عامل بیمه تعاون، دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون تا ۳۱ خرداد ١٤٠٣ تمدید شد.

همایش در تابستان

بیمه تعاون با اعلام اینکه دومین جشنواره فروش بیمه‌های زندگی سازمان فروش بیمه تعاون از ۱۳ آذر ۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت افزوده است: همایش در فصل تابستان و در شهر تهران برگزار خواهد شد و این همایش فرصتی مناسب برای تبادل نظر، آموزش‌های تخصصی و افزایش کیفیت کارکنان سازمان فروش بیمه تعاون خواهد بود. بر این اساس، نمایندگان، کارگزاران و ارکان سازمان محترم فروش می‌توانند جهت شرکت در این جشنواره، مطابق با دستورالعمل ابلاغی، طیف گسترده‌ای از بیمه نامه‌های زندگی را به فروش رسانده و از جوایز آن بهره‌مند شوند.

اهداف جشنواره

بیمه تعاون اهداف برگزاری دومین جشنواره را تشریح کرده و آورده است: ایجاد انگیزه در شبکه فروش، افزایش سطح مشارکت در تحقق اهداف شرکت، جذب پرتفوی مناسب و همچنین افزایش سهم بازار و سودآوری از طریق جذب پرتفوی مطلوب و ماندگار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است. علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات کامل از جزییات جشنواره وجوایز آن به شعب و نمایندگان بیمه تعاون در سراسر کشور مراجعه نمایند.

برچسب: بیمه تعاونبیمه زندگیدومین جشنوارهریسک بیمهکورش شرفشاهی
بازارجهانی

بازارجهانی

مطالبمرتبط

درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ
سایر اخبار ویژه

درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ

9 خرداد 1404
هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
سایر اخبار ویژه

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟
سایر اخبار ویژه

آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟

22 فروردین 1404
پست بعدی
مجلس جدید قوانینی وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد

مجلس جدید قوانینی وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد

بخش اول بودجه 1403، تصویب و بخش دوم آن در مراحل پایانی قرار دارد

بخش اول بودجه 1403، تصویب و بخش دوم آن در مراحل پایانی قرار دارد

مشکلات مردم سیستان و بلوچستان همچنان پابرجاست

مشکلات مردم سیستان و بلوچستان همچنان پابرجاست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سیزده =

توصیه شده

ایفای نقش محوری در ترانزیت و همکاری های بین المللی مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

ایفای نقش محوری در ترانزیت و همکاری های بین المللی مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

1 سال قبل
حضور گسترده منطقه آزاد ارس در نمایشگاه اوراسیا (+فیلم)

حضور گسترده منطقه آزاد ارس در نمایشگاه اوراسیا (+فیلم)

1 سال قبل
کیفیت در دستور کار سایپا

کیفیت در دستور کار سایپا

1 سال قبل
طرح ملی تَسا درآینده نزدیک درمحله های کل کشورتوسط مرکز فوریت های ساختمانی اجرا میگردد

طرح ملی تَسا درآینده نزدیک درمحله های کل کشورتوسط مرکز فوریت های ساختمانی اجرا میگردد

1 سال قبل

دسته بندی ها

  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • اقتصاد دیجیتال
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • بورس ایران
  • بورس جهانی
  • سایر اخبار ویژه
  • صنعت و معدن
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • فرهنگی و هنری
  • گوناگون
  • مقالات

موضوعات

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تجارت تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان‌ زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات صنعت فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

اخبار مهم

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

پر بازدیدترین

درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ
سایر اخبار ویژه

درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ

توسط بازارجهانی
9 خرداد 1404
0

بسمه‌تعالی ریاست محترم قوه‌قضائیه دادستان محترم قم ریاست محترم سازمان بازرسی کل کشور موضوع: درخواست بررسی و...

دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود

دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود

8 خرداد 1404
«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

«هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور»

31 اردیبهشت 1404
هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404

خبرهای محبوب

  • درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ 30 فروردین 1403
  • دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود 30 فروردین 1403
  • «هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور» 30 فروردین 1403

خبرهای اخیر

  • درخواست بررسی و شفاف سازی فعالیت آراد برندینگ 30 فروردین 1403
  • دوستان نامرد و دوستی های بی اساس که در آن در رفاقت خیانت می شود 30 فروردین 1403
  • «هلدینگ اسپیدار؛ طلایه‌دار آموزش‌های مهارتی، رویدادهای تخصصی و خدمات حرفه‌ای در کشور» 30 فروردین 1403

برچسب ها

ارز ارز دیجیتال اقتصاد دیجیتال اقتصادی انرژی بازار جهانی بازرگانی بورس ایران بورس جهانی سایر اخبار ویژه صنعت و معدن طلا و سکه فارکس فرهنگی و هنری مقالات گوناگون

دسته‌ بندی ها

  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • اقتصاد دیجیتال
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • بورس ایران
  • بورس جهانی
  • سایر اخبار ویژه
  • صنعت و معدن
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • فرهنگی و هنری
  • گوناگون
  • مقالات

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون

طراحی و اجرا توسط: آریان وب