بازار جهانی
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
بازار جهانی
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها

بازارجهانی توسط بازارجهانی
3 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0
بانک سینا بدنبال تسخیر بازار‌ها
0
اشتراک گذاری
1
بازدیدها
Share on FacebookShare on Twitter

همایش آموزشی نظام بازاریابی با حضور اساتید و صاحب نظران از سوی بانک سینا برگزار شد.

به گزارش بازارجهانی به نقل از پول نیوز، مدتهاست کسب و کار به یک علم تبدیل شده و کسانی در این عرصه موفق هستند که مجموعه خود را به علوم روز مجهز کرده اند. حرکت‌های سنتی، رفتار‌های سلیقه‌ای و رویکرد‌های قدیمی پاسخگو نیست و چنانچه کارآفرین یا کارفرمایی بخواهد از علوم روز غافل بماند، نه تنها موفق نخواهد شد، بلکه با چالش‌های جدی رو به رو می‌شود.

بازاریابی در مقیاس دانشگاهی

نگاه سنتی باعث می‌شود مجموعه در حد و اندازه سنتی باقی بماند و بروز شدن می‌تواند محصولات تولید شده را در عرصه‌های جهانی مطرح کند. امروزه با ورود فناوری‌های روز، عرصه کسب و کار گسترده شده و برای آنکه بتوان از خدمات و توانمندی‌ها درآمد بیشتری کسب کرد، باید با روش‌های جدید بازاریابی آشنا شد و از آن‌ها بهره گرفت. بازاریابی به اندازه‌ای اهمیت دارد که در بسیاری از رشته‌های تحصیلی حتی در اندازه دو واحد تدریس می‌شود تا دانشجویان در جریان این امر مهم قرار گیرند، اما کار بدین جا تمام نمی‌شود و بازاریابی به رشته دانشگاهی تبدیل شده و فارغ التحصیلانی در رتبه‌های ارشد و دکترای بازاریابی عرض اندام می‌کنند.

ضرورت بدست آوردن بازار‌ها

بازاریابی برای آن اهمیت دارد که بتوان در دیگر بازار‌ها حضور یافت. بازاریابی مشخص می‌کند که مدیریت باید از محدوده‌ها خارج شود و در عرصه‌ها حضور یابد. برای بازار یابی تفاوتی نمی‌کند که محصولش را در یک روستا بفروشد، در کلانشهر حضور داشته باشد یا بازار‌های جهانی را تسخیر کند، هدف بازاریابی فروش و کسب درامد است، هدفی که برای رسیدن به آن باید تلاش کرد و البته درک داشت.

سینا بدنبال بازاریابی

بازاریابی به اندازه‌ای گسترده است که در محدوده یک شغل نمی‌گنجد. بازاریابی می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش آفرینی کند و تاثیرگذار باشد. یکی از عرصه‌های کسب و کار، نظام بانکی است. با تشکیل بانک‌های متعدد، رقابت در عرصه بانک نیز قوت گرفته و برای آنکه مشتریان را به سوی بانک جلب و جذب کرد، باید درک درستی از بازاریابی داشت. بانک سینا با درک درست از این موضوع، همایش آموزشی نظام بازاریابی را برگزار کرد. این همایش با محوریت مباحث «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

بازاریابی منطبق بر تکنیک

از آنجا که بازاریابی به افراد توانمند و روش‌های جدید نیاز دارد، مدیرعامل بانک سینا با تأکید بر اهمیت نظام بازاریابی و استفاده از نیرو‌های خلّاق در این حوزه، طرح بازاریابی را پیشران طرح راهبردی کسب‌وکار بانک دانست. غلامرضا فتحعلی با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد گفت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند. فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

ضرورت تحول در بازاریابی

مدیرعامل بانک سینا با تاکید بر اینکه در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود گفت: بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند. وی با اشاره به بازاریابی نوین گفت: با استفاده از ابزار‌های جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی، می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم. فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاورد‌های جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

سیاستگذاری آینده

مدیرعامل بانک سینا با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است. وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

برچسب: بازاریابیبانک سینادانشگاهکسب و کارکورش شرفشاهی
بازارجهانی

بازارجهانی

مطالبمرتبط

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
سایر اخبار ویژه

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

28 اردیبهشت 1404
آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟
سایر اخبار ویژه

آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟

22 فروردین 1404
مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران
سایر اخبار ویژه

مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و ایران

22 فروردین 1404
پست بعدی
ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

ساخت و تحویل بیمارستان 112 تختخوابی فوق تخصصی کودکان توسط پالایشگاه بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی (+فیلم)

مدیرعامل بیمه تعاون، راهکار‌های توسعه صنعت بیمه در ایران را مطرح کرد

مدیرعامل بیمه تعاون، راهکار‌های توسعه صنعت بیمه در ایران را مطرح کرد

اتحاد فولاد مبارکه و ایران ترانسفو برای قطع وابستگی

اتحاد فولاد مبارکه و ایران ترانسفو برای قطع وابستگی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − دو =

توصیه شده

صنعت بیمه گرفتار بحران سواستفاده بیمه گذار

صنعت بیمه گرفتار بحران سواستفاده بیمه گذار

1 سال قبل
جذب سرمایه‌های سرگردان در بستر مس

جذب سرمایه‌های سرگردان در بستر مس

1 سال قبل
نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی (+فیلم)

نقش صنعت بیمه در رشد اقتصادی (+فیلم)

1 سال قبل
گره گشایی‌های کیش اینوکس

گره گشایی‌های کیش اینوکس

1 سال قبل

دسته بندی ها

  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • اقتصاد دیجیتال
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • بورس ایران
  • بورس جهانی
  • سایر اخبار ویژه
  • صنعت و معدن
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • فرهنگی و هنری
  • گوناگون
  • مقالات

موضوعات

آریا حمیدیان اقتصاد انتخابات بازار سرمایه بانک بانک توسعه تعاون بانک سینا بانک صادرات بانک صادرات ایران بانک مرکزی بسته خبری بهاران تدبیر کیش به پرداخت ملت بورس بیمه بیمه تعاون بیمه دی بیمه مرکزی تجارت تسهیلات تولید حسین گروسی دانش بنیان‌ زهرا نظری مهر سایپا سرمایه گذاری شرکت ملی مس شورای وحدت صادرات صنعت فولاد فولاد آلیاژی فولاد مبارکه مجلس شورای اسلامی مناطق آزاد منطقه آزاد منطقه آزاد ارس منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد ماکو منوچهر متکی نفت پالایشگاه نفت بندرعباس کورش شرفشاهی کیش اینوکس گردشگری
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

اخبار مهم

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

تحلیل علمی و تخصصی زبان بدن کارآفرینان برتر جهان

اهداف نهضت امام حسین (ع) اثر استاد ابراهیم صنوبر

آیا نمایندگی Gcerti اطلاعات صنایع ایران را به آمریکا انتقال می‌دهد؟

پر بازدیدترین

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.
سایر اخبار ویژه

هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است.

توسط بازارجهانی
28 اردیبهشت 1404
0

مانی ارمغان شاعر و آهنگ ساز در گفت و گویی با خبرنگار ما گفت: امروز جوانان ما...

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد.

28 اردیبهشت 1404
کتاب”یاران مختار”منتشر شد

کتاب”یاران مختار”منتشر شد

21 اردیبهشت 1404
انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران

16 اردیبهشت 1404
کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران

31 فروردین 1404

خبرهای محبوب

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است. 3 بهمن 1402
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد. 3 بهمن 1402
  • کتاب”یاران مختار”منتشر شد 3 بهمن 1402

خبرهای اخیر

  • هیپ هاپ فقط موسیقی نیست، زبان یک نسل است. 3 بهمن 1402
  • دکتر مهدی افسری به سمت مشاور عالی سازمان متخصصین و مدیران ایران منصوب شد. 3 بهمن 1402
  • کتاب”یاران مختار”منتشر شد 3 بهمن 1402

برچسب ها

ارز ارز دیجیتال اقتصاد دیجیتال اقتصادی انرژی بازار جهانی بازرگانی بورس ایران بورس جهانی سایر اخبار ویژه صنعت و معدن طلا و سکه فارکس فرهنگی و هنری مقالات گوناگون

دسته‌ بندی ها

  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • اقتصاد دیجیتال
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • بورس ایران
  • بورس جهانی
  • سایر اخبار ویژه
  • صنعت و معدن
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • فرهنگی و هنری
  • گوناگون
  • مقالات

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اقتصادی
  • اقتصاد دیجیتال
  • بورس جهانی
  • بورس ایران
  • ارز
  • ارز دیجیتال
  • طلا و سکه
  • فارکس
  • بازار جهانی
  • بازرگانی
  • صنعت و معدن
  • انرژی
  • مقالات
  • گوناگون

طراحی و اجرا توسط: آریان وب